Jälle üks video, mida ükski chemtrailide skeptik ja "teadlane" ei julge kommenteerida. Küllap on tegemist liiga hea tõestusmaterjaliga, eriti kui mõelda et video on filmitud teiste pilootide poolt. Samast videost väljavõetud foto näitab selgemalt spreilennuki konstruktsiooni, ehk sprei väljalaske kohti tiibade küljes. Samuti on näha spreitava aine valgustpeegeldavad värviomadused. http://www.nogw.com/images/skywatcher_dees.jpg
Pildil viidatud "nozzle'id" on tagatiibade hüdraulikasüsteemi gondlid.
Siin on need näha sissetõmmatud tagatiibade asendis: http://www.airliners.net/photo/USA---Air/McDonnell-Douglas-KC-10A/1874074/L/
Ja siin väljalastud tagatiibade asendis: http://www.airliners.net/photo/USA---Air/McDonnell-Douglas-KC-10A/1847523/L/
Värvikirevus on tingitud valguse murdumisest veekristallides. Samasuguse tehisvikerkaare võite luua aiavoolikust päikeselisel päeval vett õhku pritsides.
ffs - fotod, mida pakud on lihtsalt kena visuaalne võrdlus. Näib et pakud pildlisi argumente, aga need ei tööta antud juhul. Videopildi lennuki puhul on näha lisakonstruktsioone, lisaks video dünaamiline ja audio materjal.
Veepiiskade valgustmurdvate omaduste teemal on sul õigus, samuti toimivad prismana ka teised ained, nii et ka see võimalik vastulause ei ammenda teemat kuidagi.
Su küsimusele lisaseadmetest polnud siin teemas enam erilist mõtet vastata. Esiteks vestlus ei jõudnud kuhugi kuna pole võimalik KC-10 video või foto põhjal laskuda veel sügavamatesse detailidesse (foto all mõtlen enda väljatoodud linki). Tähelepanu sai pöörata vaid kohtadele kust väljub sprei ja värvile mis sellega kaasneb. Kui siiski tahad üht võimalikku vastust siis vaata 2007 aasta Discovery Channeli kolmeosalist chemtrail dokfilmi (üks viimastest postitustest), kus selgitatakse miks lennukitest Alumiiniumit spreitakse (aluminium chaff) ja kuidas (väidetavalt radaritõrjeks, kuigi mingeid erilisi kirjeldusi lisakonstruktsioonide kohta ei ole - neid võid otsida olemasolevate kliimamanipulatsiooni patentide või dokumentide seest - igaljuhul ei kavatse ma nõudmiste peale jooniseid ümber tegema hakata). Aga uurimine ja otsimine paralleelselt nende materjalide (kogu pakett - videod, fotod, artiklid, dokumendid, patendid, testid) blogis esitamisega jätkub. Informatsiooni mis toetab meie eeldusi on siin kogunenud kuhjaga.
Samas, arvan et antud vastus (aluminium chaff) on samuti vaid üks võimalikest (kuid seekord küll nö. avalikult tunnistatud) paljude erinevate sarnaste lisaseadmete kasutusmeetodite hulgast.
As the summer is approaching, homeowners will be desperately looking for efficient air conditioning systems. Air conditioning is a godsend during the hot summer months but as summer months fade away, people tend to forget the Hvac repair south salem of it. Air conditioning repair is a major household expense.
Almost 70 years have gone by since the air conditioner was invented, but the Earth isn't getting any cooler! Despite becoming a virtual necessity even before summer rolls around, air conditioning is still a luxury for many people. ducted aircon installation sydney
Almost 70 years have gone by since the air conditioner was invented, but the Earth isn't getting any cooler! Despite becoming a virtual necessity even before summer rolls around, air conditioning is still a luxury for many people. ac maintenance dubai
Buying an air conditioning repair mcallen tx installation package in the UK can be a difficult decision for most business, building or home owners. There are various manufacturers, different system types and many factors to take into consideration, not just the bottom line price of the initial installation. The following details will enlighten you to what you need to consider before going ahead with an air conditioning system installation in your office, retail shop or commercial building. Please follow the links to get further information to support this article in more detail if you so wish
Almost 70 years have gone by since the air conditioner was invented, but the Earth isn't getting any cooler! Despite becoming a virtual necessity even before summer rolls around, air conditioning is still a luxury for many people. split system installation
Foto- ja videomaterjal Eesti taevast kuhu lennukid süstemaatiliselt keemilisi aineid pihustavad..... Photo- and videomaterial of Estonian sky where plains systematically spray chemical components. Osalemise soovist blogis teatada: eestichemtrail@email.ee
Päeva kokkuvõttev Ilmateade (11.-26.08.2012/Tallinn)
11-ndal muutliku ilmaga päev. Chemtraile ei pannud tähele. 12-ndal chemtrailideta ilm kuni õhtuni mil taevasse ilmus suur HAARP-i säbruliste "mullipilvede" vöönd. Kella 9-ks jälle selge ilm.
13-ndal alates viiest õhtul näha üksikuid chemtrailpilvede hajusaid kogumeid, millel näha ka HAARP-i kordusefekti. Kella kümneks on need ilmingud tekkinud pilvevööndites ühtlustunud ehk stabiilsemaks kokku sulanud. 14-ndal on linn täis chemtrailpilvede laienenud vööndeid ja -ribasid. Õhtul näha ka halokaart Päikese kohal. Kell 8 hommikul üksik chemtrail lennuki jäljeriba ja niitjalt kilomeetrite pikkuseks veninud hajusad pilvevööndid. Kella kümneks on taevasse moodustunud mitu laia (2-10 km) chemtrail lennukite jälgede riba. Enne kella 11 hakkab kujunenud pilvesupis Päikese kohal selgemalt nägema ka chemtrail halokaart.
15-nda hommikul madalamate pilvede vahelt näha kõrgkihtide hajusaid chemtrailpilvi ning HAARP-i ribasid. Chemtrail lennukite jäljed. Tallinna kesklinnas näha halokaart Päikese ees oleval kunstpilvevööndil. Lisaks kilomeetrite jagu laienenud lennukijäljed. Vääna-Jõesuu kandis näha mitmeid chemtrail lennukeid, mille teed ristusid. Poole tunni jooksul võis kahest-kolmest suunast näha paralleelselt lendavaid, vähemalt 6-10 lennukit. Sama vaatepilt toimus ka tunde hiljem mere kohal. 16-nda keskpäeval kõrgkihtide hajusad chemtrail pilvekogumid. Õhtul HAARP-i tunnustega suuremad ja väiksemad pilvevööndid.
17-nda hommikul ja õhtul sinitaevas HAARP-i laadsed pilvekogumid. 18-nda hommiku poole suhteliselt selge ilm väheldaste naturaalpilvedega. Õhtul suuremad hajusad chemtrail pilvevööndid. Hilisõhtul aga poolt taevast kattev HAARP-i "lambapilved".
19-ndal vihmane ilm. Õhtul selgem, lahjenevate pilvedega, milles chemtrail jääke. 20-ndal chemtraile näha polnud.
21-sel kell 6 hommikul katab taevast metaboolselt leienenud chemtrailvööndite spekter. Keskpäevaks on see segunenud ühtlaseks piimjaks supiks. Päikese ümber tekib halokaar mida võib jälgida järjest kolm tundi. Kella viieks hakkab hajus chemtrail pilvkate asenduma sinisema taevaga. Chemtrailpilved omandavad taas oma haige kuju. Kell 6 õhtul näha Haarpi elementidega kobrutavaid käänatud-lõigatud-väänatud pilveribasid. 22-sel chemtraile näha polnud.
23-ndal vihmane ilm. Õhtul alates kella seitsmest näha kõrgkihtide hajusaid chemtrailpilvi. 24-ndal hommikul haruldaselt selge taevas ühegi pilveta. Alates lõunast pilved ja vihm.
25-ndal keskpäeval näha madalamate pilvede vahelt kõrgkihtide suuri HAARP-i säbrulisi pilvevööndeid. 26-ndal keskpäeval kõrgkihtide chemtrail pilvedega taevas. Peale lõunat vihm.
Mida teha seoses chemtrailiga ?
Küsitluse tulemused (2011-2012): 67 häält 1. Algatada avalik diskussioon meedias: 32 (47%) 2. Kaevata Presidendile: 9 (13%) 3. Hingata sisse, vaikida ja pärandada lastele: 8 (11%) 4. Me kõik oleme surelikud: 12 (17%) 5. Koguda elemendid kokku ja viia Emexisse: 16 (23%) 6. Muretseda spektromeeter: 10 (14%)
PS! Vahepealsed andmed küsitluse kohta näitasid siiski rohkem kui 100 häält...
Jälle üks video, mida ükski chemtrailide skeptik ja "teadlane" ei julge kommenteerida. Küllap on tegemist liiga hea tõestusmaterjaliga, eriti kui mõelda et video on filmitud teiste pilootide poolt.
ReplyDeleteSamast videost väljavõetud foto näitab selgemalt spreilennuki konstruktsiooni, ehk sprei väljalaske kohti tiibade küljes. Samuti on näha spreitava aine
valgustpeegeldavad värviomadused.
http://www.nogw.com/images/skywatcher_dees.jpg
Pildil viidatud "nozzle'id" on tagatiibade hüdraulikasüsteemi gondlid.
ReplyDeleteSiin on need näha sissetõmmatud tagatiibade asendis:
http://www.airliners.net/photo/USA---Air/McDonnell-Douglas-KC-10A/1874074/L/
Ja siin väljalastud tagatiibade asendis:
http://www.airliners.net/photo/USA---Air/McDonnell-Douglas-KC-10A/1847523/L/
Värvikirevus on tingitud valguse murdumisest veekristallides. Samasuguse tehisvikerkaare võite luua aiavoolikust päikeselisel päeval vett õhku pritsides.
ffs - fotod, mida pakud on lihtsalt kena visuaalne võrdlus. Näib et pakud pildlisi argumente, aga need ei tööta antud juhul.
ReplyDeleteVideopildi lennuki puhul on näha lisakonstruktsioone, lisaks video dünaamiline ja audio materjal.
Veepiiskade valgustmurdvate omaduste teemal on sul õigus, samuti toimivad prismana ka teised ained, nii et ka see võimalik vastulause ei ammenda teemat kuidagi.
Milliseid "lisakonstruktsioone"?
ReplyDeleteKaua ootasid vastust nüüd said vastuse..
ReplyDeleteSu küsimusele lisaseadmetest polnud siin teemas enam erilist mõtet vastata. Esiteks vestlus ei jõudnud kuhugi kuna pole võimalik KC-10 video või foto põhjal laskuda veel sügavamatesse detailidesse (foto all mõtlen enda väljatoodud linki). Tähelepanu sai pöörata vaid kohtadele kust väljub sprei ja värvile mis sellega kaasneb.
Kui siiski tahad üht võimalikku vastust siis vaata 2007 aasta Discovery Channeli kolmeosalist chemtrail dokfilmi (üks viimastest postitustest), kus selgitatakse miks lennukitest Alumiiniumit spreitakse (aluminium chaff) ja kuidas (väidetavalt radaritõrjeks, kuigi mingeid erilisi kirjeldusi lisakonstruktsioonide kohta ei ole - neid võid otsida olemasolevate kliimamanipulatsiooni patentide või dokumentide seest - igaljuhul ei kavatse ma nõudmiste peale jooniseid ümber tegema hakata).
Aga uurimine ja otsimine paralleelselt nende materjalide (kogu pakett - videod, fotod, artiklid, dokumendid, patendid, testid) blogis esitamisega jätkub. Informatsiooni mis toetab meie eeldusi on siin kogunenud kuhjaga.
Samas, arvan et antud vastus (aluminium chaff) on samuti vaid üks võimalikest (kuid seekord küll nö. avalikult tunnistatud) paljude erinevate sarnaste lisaseadmete kasutusmeetodite hulgast.
As the summer is approaching, homeowners will be desperately looking for efficient air conditioning systems. Air conditioning is a godsend during the hot summer months but as summer months fade away, people tend to forget the Hvac repair south salem of it. Air conditioning repair is a major household expense.
ReplyDeleteAlmost 70 years have gone by since the air conditioner was invented, but the Earth isn't getting any cooler! Despite becoming a virtual necessity even before summer rolls around, air conditioning is still a luxury for many people. ducted aircon installation sydney
ReplyDeleteAlmost 70 years have gone by since the air conditioner was invented, but the Earth isn't getting any cooler! Despite becoming a virtual necessity even before summer rolls around, air conditioning is still a luxury for many people. ac maintenance dubai
ReplyDeleteBuying an air conditioning repair mcallen tx installation package in the UK can be a difficult decision for most business, building or home owners. There are various manufacturers, different system types and many factors to take into consideration, not just the bottom line price of the initial installation. The following details will enlighten you to what you need to consider before going ahead with an air conditioning system installation in your office, retail shop or commercial building. Please follow the links to get further information to support this article in more detail if you so wish
ReplyDeleteAlmost 70 years have gone by since the air conditioner was invented, but the Earth isn't getting any cooler! Despite becoming a virtual necessity even before summer rolls around, air conditioning is still a luxury for many people. split system installation
ReplyDelete