Friday, May 20, 2011

Fotod Kagu-Eestist, 2008-2011


















Kirja fotodega saatis Kalle:

Tere !

Loodan, et see aadress on õige. Kirja kirjutamise mõtte sain pealtnägijast nähtu peale. Elan ise kagu Eestis. Kui öeldakse, et Eestis toimub suvekuudel üle 600 (talvel 400) ülelennu, pole imestada, et taevast langeb alla nn Mendelejevi tabel. See on näha ka kartuli pealsetest. Vanasti (vene ajal oli piir rohkem kinni) enne kartulivõttu pidid pealsed ära niitma. Nüüd pole enam seda tööd vaja teha, pealsed juba enne kadunud. Samuti on häda ka kasvõi lastu katusega. Vanasti pidas vastu 30-40 aastat, nüüd vaevalt 10-15.
Mina isiklikult otseselt taevast lennukite poolt jäetud nn radu pole pildistanud. Mõne pildi olen teinud, mõttega äkki sõidavad kokku. Kahjuks pole alati kaamerat õigel ajal käepärast. Ma ei tea, kas Te teate sellist radari pilti, kus on hea jälgida lennukeid, mis parajasti on lennus. Sealt saab ka teada, mis maa lennuk, lennu kõrguse, kiiruse, kust startis, kuhu maandub...jne
http://www.flightradar24.com/ Tehke klikk lennukil ja saab teada lennuki, mis sellise jälje jättis.

_ _ _

1 comment:

  1. Aitäh, Kalle!
    Sealt lehelt on küll huvitav jälgida, aga ma kardan et seal pole kõik lennukid kirjas. Ükskord ootasin tütre lendu Norrasse ja ei tulnud radarile seda Tallinn - Oslo lendu. Lennujaama andmetel lend juba läbi...kuid mina ikka ootasin millal siis olmeti Tallinnnast tõuseb ja radarile ilmub. Mis siis veel militaarsetest ülelendudest rääkida. Mõned lennukid seal lendavad ? märk kukil...Aga ikkagi midagi millele toetuda.
    Aitäh veelkord ja jätka "ilusate taevapiltide tegemist".

    ReplyDelete