Sunday, April 3, 2011

tere

hei kõik teie, kes te teemaga tegelete
suured tänud tervituse eest!
tunne on nagu oleks koju jõudnud! meid on veel....
asi vajab kajastamist- muidu pole seda olemas
Jooksis mu ajust  läbi selline mõte kirjutada Pealtnägijale ja Nõmme raadiole ja Raadio 2le. Kas te tahaksite aidata koostada seda kirja? Mul ei ole nii pikka kogemust, kui teil.
Te kogusite datat juba siis, kui mina elasin oma elu "nina maas".
Mul on tunne, et ühiskonnas on ininmesi, kes sellise data järele janunevad järjest rohkem.
Avagem silmad?
ma oleks seda teinud nagunii  ja ma ei karda panna oma nimi ja isik "joonele"
Aga nagu oma poja käest ikka küsin "Kas teeme seda koos?"

6 comments:

  1. Oleme valmis kirja abistama koostada ja ka meediaga suhtlema. Oleme mõelnud ka korraldada avaliku seadustega kooskõlas meeleavalduse nt. Toompeal või keskkonnaministeeriumi ees. Probleem ongi olnud selles et asjaga kursis olevaid inimesi vähe ja ei leia õiget momenti et ise alustada.

    ReplyDelete
  2. Kui on vaja tõestusmaterjale siis mul on 98 minutiline DVD film " What in the World are they spraying?".2010 a.Filmi autorid on G.Edward Griffin, Michael Murphy, Paul Wittenberger
    Teemadeks on 1. Mis on "geoinseneering
    2.Mis vahe on "contrailil" ja "chemtrailil".
    3."Geoinseneeringu" mõju keskonnale ja kuidas see mõjutab inimeste tervist ja toidu kvaliteeti jne.

    ReplyDelete
  3. PS. Ongi tobe olukord kus eesti keeles pole selliseid sõnugi...kui ütled "chemtrail" siis inimesed vahivad kohtlase näoga otsa ega saa arugi millest jutt on...Küsisin kord ka Fred Jussi arvamust ja ta ei taibanud milles on probleem...et nagu lihtsalt lennuliiklus on ju tihe...
    Siis mul jäi küll mulje, et ise olen imelik.
    Pole meedias kusagil Eestis kuulnud sellest räägitavat. Ja H.A.A.R.P i kohta ei viitsita ka uurida. Õeldakse, et ära aja jama...

    ReplyDelete
  4. kuidas kõlab:
    olen blond, Saaremaal elav üksikema. Panen tähele, et viimasel ajal on taevas imelikku värvi. Lennukid lendavad vahest korraga 11kesi ühes suunas mo kodusaare kohal. Huvitun ja kiikan netti. ohhoo! sellest on terve teema kohe haarp, bluebeam,illuminati.. you name it. raporteid üle terve maailma. kõrvale loen Jüri Lina "Maailmaehitajate pettus" ja mõtlen, et peab ikka ise vaatama ja mõtlema. Tõde on tänapäeval suhteline mõiste.

    ReplyDelete
  5. piketeerimine ei oma jõudu. sind tembeldatakse kohe ära
    lugu pealnägijas on teine teema. pakun ka pöördumise Aegruumi toimetaja..kestandongi poole.
    peab valima nimese, kes on vastuvõtlik ja omab ligipääsu eetrile.
    Palun saatke oma kirjamõtted tuulikotka@gmail.com
    me saadame ühe kirja eesti meediale

    ReplyDelete
  6. Väga hea, kirjutame! Materjale videos ja pildis siin blogis ka jätkub. Pärast Pealtnägijat näeb mis toimuma hakkab. Eeskujuks maailmale võiks Eesti riik ja rahvas chemtrailid esimestena ära keelata.

    ReplyDelete